Lenas liv här och nu

2009-04-30
20:39:29

Ensam...

Helt tyst är det i huset, bara ljudet från datorn min som låter som ett jet-plan..
Helt själv.... Nja...jo... Lite ensamt är det, allra helst en sån här kväll..Valborg...Men det gör inget, jag behöver lite ensamhet också ibland.
Visst..Det är upp till mig att sticka ut och göra något, jag tycker inte synd om själv..så är det inte. Då är det mer synd om Mattias som jobbar... Han sitter ensam på virkesterminalen i Krokom och väntar på lastning... Jag har ju tv, musik, böcker, mina färger mm mm....
När det är fullt hus här, då längar jag efter ensamheten och tystheten men när jag får det blir jag lite rastlös...är inte så jättevan ensamhet.. Bra för mig..

Oroar mig lite för kidsen ikväll men det gör man väl som förälder. Alla är ute på olika aktiviteter...Usch så mycket som kan hända..... Men man kan ju inte låsa fast dem i garderoben heller.
Men man tänker ju mer när man får tid att tänka..som nu..

Jag är ganska trött just nu men jag kan inte lägga mig och sova nu för då vaknar jag mitt i natten och det vill jag verkligen inte..haha..

Mattias kommer hem i morgon bitti...längtar... Sen kommer Sanna och Kenneth hem i morgon på dan...

Nä undra vad jag ska hitta på nu då????

Hmm....

Äh...

Går och kollar om det är nåt på tv..annars åker målargrejorna fram kanske...

Ha en trevlig Valborg och var rädda om varandra alla goa människor...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: