Lenas liv här och nu

2009-12-26
23:52:29

Jag igen

Hm.. Kunde inte sova än..
Jag är trött men det går som inte att komma isäng bara.
Matte ska snart iväg och jobba.. Jag jagade han isäng förut men hoppar ju upp och ner som en jojo..Kan inte sova:säger han..haha..
Jag vill ju inte att han ska va trött när han ska jobba hela natten..grrr... (lyssna på mamma Lena nu)


Tänk va irriterad man kan bli på vissa människor (inga namn nämda) men människor man trodde man kände blir så konstigt omvända...
Värderingar och sånt.. Egentligen må man ju bara skratta åt eländet..

Jaja folk gör ju som dom vill men ... synd bara att barn kan komma ikläm..

Nog om detta...


  Gissa om att man tycker att man har ätit för mycket i jul..hitta en mysig bild haha

Jaha ...vad ska man lägga för nyårslöften då????

Att man ska banta, bli nyttig, sluta röka mm mm mm

Nope...det är bara skit att lova en massa andra något så där, som man bara bryter sen...


                                                  


Ja snart har man levat så länge..haha... 

                                            Matte frågade vad jag önskade mig när jag fyller år...


Jag har nog allt....En underbar sambo, ett fint hur, underbara barn, nya utmaningar i framtiden...


Enda jag saknar ..är vissa av mina vänner...

                               Ja..jag ska hälsa på....men tiden räcker inte till...men snart..



Jag minns när mamma fyllde 40..det var ju inte länge sen..hmm....

Näe nu ska vi inte tänka på det...


Känner mig lite svamlig, är nog lite trött tror jag...

Japp nu ska här sovas...

                                                      
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: