Lenas liv här och nu

2009-02-28
00:07:37

Gosigt värre!

Jaha då är fredagen till endo...
Dagen har kantats av städning hemma, ja inte så att jag vänt upp och ner på allt men lite damm e borta iallafall.
Sen for Matte och jag på Lillänge en sväng.
Lars och Kajsa har varit på besök som verkligen var mysigt. Ja Erik är här också och det är också lika mysigt men han är ju nästan som inredning här hihi...
Robin har åkt hem, eller till Becca skulle han.
Kenneth är hos pappsen; Mariana, Sanna och lillbebisen Joel.

Är ganska trött just nu så det blir inte mycket skrivet idag..

Imorgon kommer lite vänner in till mig på mys-tjej middag och det ska bli så roligt...

Så jag säger godnatt och på återseende så länge.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: