Lenas liv här och nu

2009-01-31
23:03:48

Jobbijobbjobblördag....

Dag två av jobbhelgen, tiden går fort...
Har varit ovanligt pigg sista dagarna, skönt..
Har varit som en sombie länge...
Mys Mattias fixar och donar medans jag jobbar..Tack va du e underbar...
Igår kväll när jag kom hem stod värsta lyxmaten på bordet, idag på lunchen så fick jag maten serverad igen..Mmmm

All tvätt är tvättat och fixat...
Nystädat är det ,så på söndag kväll när jag kommer hem och går på långledigt finns det inga hemsysslor kvar till mig...
Vad ska jag göra då???

Jaja inte mycket skrivit nu men jag är dödstrött och skall upp igen i måra otta....
Arbetspassen är ju 8-22 så man kliver upp, fikar, åker, jobbar, rast, jobbar, åker, fikar, sover...
Men jag har ett bra jobb så det så...

Ha en trevlig helg alla goa glada ...

Carpe Diem

Kommentar:
2009-02-01 @ 00:06:57
#1: Mia

Du har det bra du! Tänk om hade mat på bordet och tvättat och diskat när man kom hem.... Mmmm, vad skönt det hade varit!

Men du är värd det!! så jag är glad för dig!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: