Lenas liv här och nu

2009-07-29
18:46:13

Laddar batterierna

Jaha..nu ska vi se vad jag/vi gjort..hmmm...

Idag har vi onsdag...

I måndags kom Malin och hälsade på, vi tog bussen ner på stråket och träffade lite folk, ölade med Mia, Micke och syrran (Linda)..
Vissa blev ju mer dragen än andra..men roligt var det ju..
Matte hämtade oss på natten..
Igår åkte Malin hem och efter ha piggnat på mig,  va lite seg...puh.. åkte Matte och jag ner och stråkade...
Stötte på Denise och även Robin S.. Sedan kom lillebror Lars och Kajsa.. Vi satt vid vattnet.. elr ovanför vattnet..solen sken och det var super vacker..
Åkte sista bussen hem...hihi..tror att Matte blev något dragen när vi skulle gå till bussen..haha...

Här kommer lite bilder...



Goa Mia



Goa Malin (saknar henne mycket sen jag flyttade)



Folket i tältet..



Goa fina syster..



Malin och Mia och solen tittar in..



Syrran, Mia, Malin och Micke (Mias man)



Hihi..



Mia..undra va alla skrattade åt här då...



Kramis kramis..



Systrarna



Vi igen...tänk att jag alltid ska blinka på alla kort så att det ser ut som att jag ska somna...



Syrran, Malin och Thomas Engström...

Det finns fler (fina) bilder men jag lovar att inte lägga ut dem..haha....
Detta var på måndagen...
Nu kommer tisdagsbilder



Min fina älskling...puss



Mor och dotter...min söta Denise..love you..



Underbart väder ..vy över båthamnen..



Goa lillebror Lars och söta Kajsa...



En flotte med fyllskallar...



Goa Kenneth som spexade så att de som satt bredvis oss skrattade åt hans funderingar..



Ett skepp kommer lastat...med vadå?...  Festande piratbrudar...som sjöng och underhöll...



Min älskling som fick bli klippt idag (han har ju bara tjatat ca 1 månad, så jag passade på och tog Kenneth samtidigt..

Ja nu blir det lugnt ikväll (onsdag). Matte far och jobbar ikväll, jag ska softa vid tvn..ja ringa fd svärfar Lasse och kolla vilka tider jag och Kenneth får i kolbulletältet... Jag ska stå där och steka kolbullar torsdag och fredag... Likaså Kenneth..
Sen på lördagen kommer Anna och Jimmy in och våldgästar oss, grilla om vädret tillåter och sedan ska jag och Anna iväg och yra....kanske Matte och Jimmy med..vi får se..

Näe nu har jag inget mer att berätta för stunden..

Jo..blir glad över alla komentarer jag har fått på fejsen och även här ang mina tavlor....Blir ju lite mer sporrad att måla..

Ha det gott..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: