Lenas liv här och nu

2009-06-30
23:49:56

Bad, sol och värme

Man hinner inte skriva så mycket i detta väder.. På dagen är man ute och på kvällen är man trött..pust..

Igår for jag och hämta Sanna i Odenskog, hon hade varit på shoppingrunda med sin pappas tjej.
Sanna tog och placerade vattenspridaren under studsmattan och bötlade sig en stund.
Kenneth sov hela dan för han höll på bli galen natten till igår..Tror att det va lite varmt åt han, och han ville inte ha fönstret öppet (han får lite knäppa idéer ibland)..Så han vände och vred sig och låg och kolla på film..
Vi grillade igår, sen tog jag och Sanna en prommis till Shell...
Gick förbi syrener och andra blommor som luktade JÄTTEMYCKET.. och jag älskar syrendoft..men fick värsta allergiskavet..
Blev heltäppt i luftrören, ögonen svall igen, och näsan blev som en fotboll..Och så skulle man prova äta en glass, gå och svara i telefon...
Inte det lättaste..  Det lät nog som jag var på väg upp på ett fjäll i rask takt.

Idag så packade vi oss iväg till Lövstabadet på Frösön. Jag hade aldrig varit där förrut. Har tänkt många gånger men det har aldrig blivit av. Jättemysigt ställe..
Dit far jag flera gånger kan jag lova.. Till och med Kenneth låg och sola mellan hopptornshoppen och badandet..

Så nu är det strax godnatt..

Jo just.. Kommer att lägga ut bilder i morgon för jag orkar inte nu.
Och sen en annan sak.. vissa människor har undrat hur jag kan skriva om vissa saker här. Jag har inte utelämnat någon här tycker jag. Jag har skrivit om saker jag tycker är bra, dåligt,rätt eller fel. Mina åsikter alltså..
Det är upp till var och en att läsa..

Sådant som upprör mig, sånt som glädjer mig, sånt som sårat mig och min familj..
Sen är det ju inte fakta..typ att så och så är det, punkt slut.. Utan hur jag ser på saker.
När min son blev illa omtalad av en lärare så reagerade jag här... Skrev om händelsen... Typ lite dagbok.
Likaså om någon av mina familje medlemmar tycker att nära anhöriga tjafsar mycket, så är det väl fritt att vara orolig och det står jag för.

Men men ... what ever...  Jag skriver vad jag tycker och tänker. Jag ljuger inte. Jag kastar inte ut en massa falska rykten.. Som sagt det är upp till var och en att läsa och jag säger vad jag tycker och tänker och det står jag för.

Nu ska jag göra kväll för jag sitter vid Mattes dator och hans virussökning går i gång om en kvart och då blir datorn som sirap i kylskåp..man kan bli galen för mindre..

Sanna och Kenneth åker till pappsen i morgon, ska skjutsa in dem till stan för att åka med pappa hem.
Lillsyster Sara kommer i morn..haha.. och jag ska binda fast henne i solen..nejdå...skoja bara...men hade ett krav på henne..Ta med badkläder!!!

Mattehjärtat mitt kommer hem i morn och har sen 1,5 veckas semester...ljuvligt...

Natt natt sov gott..

Jo just ja..va till doktorn igår... Hmm... fortsatt sjukskriven till i mitten på augusti denna gång.. Vi får se hur det går framöver.. Jaja..så ere..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: