Lenas liv här och nu

2010-04-28
11:14:28

Förvandlingen

Här kommer lie bilder från före och efter mitt projekt i veckan....



Detta hörn såg ut så här innan och nu



Och denna hörnan, såg ut så här




och nu så här



Och här stod tvn




och nu oala...






Kostnad för detta tilltag:

Trött bror och trött Mattias =gratis och god mat
Matta under bordet (egentligen en trädgårdsmatta) Jysk = 150kr
Prickiga kuddar och dynor = Kenneths gardiner, redan betalt i höstas men ca 99kr
Plyschsittkuddar samt långkorvkudden i soffan = sittkuddar hade sen förut, tyg 65kr för 5m x 1,5m Jysk
Långkorvkudden är 2 st ihopsydda gamla sovkuddar som har tappat formen av tvätt och slitage...

Träfåtöljen är en gammal sak som Kenneth hade på sitt rum när vi bodde i Hammerdal, hade tänkt slänga många gånger..men fick en fix idé bara att sy om dynorna...
Resten är gammalt plock...Men nöjd är jag...kom och kollla..


Tänk Matte, när jag först sa att nu vill jag möblera om....ojojoj...
Det skulle inte gå att göra om på annat sätt sa han....haha...
Han har inte känt mig tillräckligt länge än märker jag.
Förr, enda sen jag var en plutt så har jag skuvat omkring möbler, runt, runt...
Men sista åren har jag inte haft ork....Så därför så har grejorna stått still..tills nu..hihi..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: