Lenas liv här och nu

2010-04-29
21:46:16

Godissugen till förbannelse

Jag måste va galen jag..
Min hjärna har tänkt på godis, chips, hamburgare, pizza, choklad hela dan..
Till saken hör att jag har satt in hårdhandsken på mig själv just nu, vet inte om jag kommer att lyckas men nåt måste jag göra..
Har ju gått upp sisådär 24 kg på två år...not fun..kan jag lova. Sista åre, under sjukskrivningen med mediciner, trötthet och värk har varit rena döden för mig.

Jag har lyckats med 2,8kg ner på drygt en vecka..och egentligen har jag mest bara uteslutit mackor, socker och mjölprodukter..
Känns finfint..men idag har det varit superjobbigt...en magnum hade suttit fint, eller varför inte en chokladkaka..ojoj..     


Näe..en dag i helgen...dååå..ska jag...bara en dag...

Ska nog gå ner och knapra ett äpple till typ...

Jag vet att detta sug går över, det är typ nån abstinesns...

Och jag har lyckats förr...och då kan jag nu..

Jag måste för mina fötter gör ont av all denna vikt, samt jag har knappt nå kläder som jag kan ha..förutom tält..




                                                                   

Kommer aldrig att bli nån smalis...men jag vill inte bli nån sjukling pga vikten heller..sund och normalviktig..



Drejat en kopp idag...helt utan vägledning...såååå kul...i morn blir det örat som ska på..

Ååå när jag kom hem idag, hade mitt hjärta först köpt en liten bukett med ett kort som stod på köksbordet..
Och sedan stod det en horntesia på vardagsrumsbordet... Han hade köpt en blomma som skulle passa det nymöblerade vardagsrummet...såå söt sambo jag har..

Tack älskade hjärta...du är sååå underbar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: