Lenas liv här och nu

2010-08-28
12:23:26

Lördag, kanske bio ikväll

Vakna gryntidigt..Kaffe och macka, sen somna om ngr timmar...skönt.
Det är bara jag och Matte hemma...ljuvligt tyst må jag säga.

Kenneth och Robin for till Robin o Carro på middag igår och blev kvar...

Denise och Jon va hit med ett JÄTTE lass med prylar och möbler igår kväll, sånt som Denise inte får med sig till Härnösand.
Antingen åkte dom upp sent inatt eller så blir det idag, som Jon skjutsar Denise till sin nya lgh i Härnösand.
Jahapp..undra just när hon kommer hem och hälsar på då...snyft..
Men tycker det är bra att barnen provar sina vingar och ger sig ut på äventyr = erfarenhet och styrka.

Åh har så mycket som jag skulle vilja göra idag men jag är inte på jättegosigt humör, är lite seg...

Men en promenad nu behöver kroppen känner jag, sen blir det på butiken en sväng och hämta ett paket samt köpa fönsterputs. Kanske viljan att putsa ett par fönster faller på... Skulle verkligen behöva putsa fönsterna.
Man ser knappt ut genom dom pga alla flugpluttar..isch...

Min lilla stackars otursfågel Sanna har tydligen gjort illa knät..lilla gumman.. Men hoppas att det snart blir bra igen. Saknar henne otroligt mycket...

Nu kommer Sanna och Emelie ha en superzisesäng på sitt rum... 120cm sängen som stod där har Denise fått med sig till Härnösand och (Mattes gamla dubbelsäng) som Denise har haft är tillbaka hos oss...Möblerna rullar..

120 cm sängen köpte jag när jag flyttade till Edevägen i Hammerdal, sen fick Robin ta den, sen Denise och sedan kom den tillbaka hit när vi flyttade ilag, jag och Matte. Vi köpte en ny när vi köpte huset så Mattes dubblesäng blev övers, så då fick Denise och Jon ta den när de flyttade ilag och som sagt, nu är den tillbaka här...puh..

Jaja..grejorna hinner ju iallafall inte stå och damma igen nå längre stunder..hehe

Nä nu har jag suttit länge nog här och läst bloggar, facebook, tidningar...så nu måste jag röra på dököttet..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: