Lenas liv här och nu

2010-08-31
23:09:31

Sorry

Oj såg att det är flera dagar sen jag skrev...har inte haft nåt att skriva om så där direkt.
Idag har jag iaf varit och tappat mig, gick bättre än förra veckan men det blev två hål i armarna denna gång iallafall...jobbigt.

Lämnade in uppdrag 1 i Matten igår och blev godkänd, thats nice...

Varit hemma idag för diverse grejor, men jag har inte inställelesplikt på skolan ef jag läser mest som på distans men jag gör mer när jag sitter i klassrummet..hmm..

Fixade till brudarnas rum ihelgen, putsat alla fönster på övervåningen...STOR bedrift av mig numera...ojoj..

Känner mig inte på topp direkt nu, ganska trött och värk..men what ever... Jag lever ju..

Nu blir det sängen för jag eftersom jag ska upp 6 i morn...

Natt natt
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: