Lenas liv här och nu

2010-02-12
07:23:37

Lillebror 24 år

Jaha, nu är det fredag igen och veckan har tagit slut....

Igår torsdag fyllde min lillebror Erik 24 år. Jag, Sara,Matte for till Lit och gratulera honom. Kenneth hoppade av bussen från Hammerdal där. Vi fikade, diskade och surrade.
Det kändes jättebra att vi for dit för en gång skull, annars brukar han komma hit.
Tror att det ska bli jätteskoj för honom att mamma, Birger och syrrans familj ska besöka honom på söndag.

Mitt förra inlägg om besvikels har ordnat upp sig. Jag har fått en godtagbar anledning varför det blev som det blev och vi har rett ut allt. Skönt..för jag älskar verkligen dessa människor.

Men eftersom jag är en känslomänniska så kan det ibland kännas så mycket i hjärteroten..både på ont och gott..

Våran allas Ninni är åter i Umeå. Förra helgen fick hon en inflammation i bröstbenet efter en hjärtoperation, så hon hamnade på intensiven men blev flugen till Umeå akut för en ytterligare operation. Men vad jag har förstått så var denna operation lyckad. Jag hoppas för hennes nära och kära att allt går vägen nu, med eftervård och återhämtning.
Jag tänker på dig Ninni varje dag och håller mina små tummar för dig. Jag ska hälsa på dig när du är redo för besök, men eftersom jag har haft en flera veckors infektion/virus så kommer jag att hålla mig ifrån dig tills jag är 100% frisk, så inte JAG orsakar något för din hälsa.

Ikväll ska Kenneth på Alla Hjärtansdag disco, Matte jobbar... så jag blir gräsänka...mmm..Det kan va ganska skönt det. Helt alena.. = njuta

Fick ett underbart besked av min kursledare igår. Jag ska få göra praktik på Jämt Keramik.. Alltså prova jobba med lera och dreja... Ska bli så häftigt, underbart kul. Troligtvis kommer jag att vara där i 8 veckor..woaw säger jag..

Den 25/2 ska jag dit på mitt första besök.. Yes..längtar redan...

Näe nu ska jag göra ng nytta.

Ha en bra dag och en underbar helg mina kära vänner
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: