Lenas liv här och nu

2010-01-15
23:57:17

Uppdatering

Jaha nu ska vi se..om jag minns..

Förra fredagen for jag till Hammerdal och skulle lära Ingela att behandla golv. Det var kul måste jag säga..vi surrade på som förr...haha..
Sov kvar hos henne..jättemysigt..
Sen på lördagen var jag in till Kistina en snabbis för att sedan hämta kompisar åt Kenneth i Sikås och ta med dom in till stan.
Kenneth och polarna skulle på bio.

Söndagen försvann till ingenting..what ever..

Måndagen....fasen jag minns inte...jaja..

Onsdagen var dagen D... Började en kurs som mest går ut på att bli en bra kroppsskötare...äh..jag vet inte, vi får se vad det är..trevliga kurskamrater iallafall.
Efter kursen så mötte jag upp supergoa Mia på badet för en riktig relaxgenomkörare..Love it..

Sen resten av veckan var det lite mer kurs..

Nu så är älskade Sanna här, go-Emelie e åsså här med 2 kompisar.. Myspys...

Nu ska jag strax knyta mig..hoppas att jag är mer skrivsugen snart...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: