Lenas liv här och nu

2010-07-23
18:39:56

Fredag igen

Fredag...vad göra?? Itnå...

Nu är det ett tag sen igen jag skrev, har som inte haft nåt att skriva om (tror jag)..

Minns inte om jag skrev om våran Härnösandstur i onsdags???

Annars kan jag berätta att vi for dit upp och kolla in skolan Denise har kommit in på.
Hon ska gå ngr år där och bli förskolelärare (det gillar jag). Man ska utvecklas...

Stackars alla som bara tänker att dom ska förändra sitt liv (oavsett lite eller stort) och sedan går åren i samma mak ...näe.. Gör nåt av livet...

Men som sagt så var vi runt och kollade. Denise blev supertrevligt mottagen av Studentkårsordförande, som berättade massor.
Jag tror att det inte blir lika läskigt att börja på ett nytt ställe om man får lite info om stället..

Sen åkte vi ut på Mellanholmen, eftersom det var jippo i staden. Härnösandsdagen....

Så då hamnade vi i ett stort tält med en massa underbara musikuppträdanden av Mattes morbror Lars T, samt Mattes kusiner Louisa och Lotta... Så härlig kväll..
Träffade även Elisabeth, Lasses fru. Likaså Jimmy, Lottas sambo. Men även Mattes mamma Annki var där med en väninna...

På väg hem så svängde vi in i Hallsta och kramade om Emelie en sväng, så det blev mitt i natta innan vi va hemma igen...

Igår gjorde jag inte många knop...minns inte heller om det var nåt av intresse igår..tror inte det ;)

Idag har jag fixat lite saker, handlat lite mm...

Har en tanke på att göra ett krafttag här hemma med lite förändringar som jag länge har funderat på men inte kommit till skott med...Mmmm.... vi får se..

Färg, penslar mm har jag....så...va sitt de ti???....

Nja...måste tänka lite till bara...

tjolahopp nu har jag inget mer att bubbla om...just nu...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: