Lenas liv här och nu

2010-07-27
20:49:50

Muhlta..

Idag har man gått över dagsstänkta berg..fallera..

For tidigt i morse upp till Järpen och hämtade upp Bigge-Bus (Birger) så for vi i väg och kolla om hjortronen va på g, men nope.. 1 vecka till kanske, men det blir då litte i år iallafall.


Men en regning, blöt promenad över myrarna fick man. Kaffe och macka åt man också..hehe.. Fika e gott i skogen.

Nu när jag kom hem så blev jag handlingsförlamad..så trött.. Inte lätt att vandra i fjäll och dalar med 20 kg för mycket i vikt..det kändes.
Näe till veckan ska jag försöka hinna ner på Step In på stan och checka priserna på halvår/års-kort..nu jädrans måste jag börja röra på mig igen PÅ ALLVAR... Inte bara en massa skitsnack att man ska... Promenaderna räcker inte för mig, måste ha hårdare tag.. Eftersom jag e så gla i mat.

I måra kommer nog Sanna och Joel hit och sover..det ska bli skoj...

Men jag måste måla hallen, men det fixar sig nog..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: