Lenas liv här och nu

2010-06-28
13:02:06

Vaaarmt...gillla

Solen, sommar, barfota....underbart må jag säga.....




Lite bilder från min stockholmstur, då jag var och hälsa på goa Malin..Det som syns på bron är massa folk..Prinsessbröllopet..Jag har bara lite fel datum på kameran (som vanligt)


Uppe på takent på Operan höll tv-teamet till


Malin o jag iväntant på brudparet...

Provade få en bild på brudparet men det försökte 500 000 personer till att få..men jag fick en massa huvuden och kameror haha

*************************************************************

Min fina trädgård

Kenneths gamla cykel med lite blommor, hoppas dom börjar blomma snart
****************************************************************************
LITE MIDSOMMARBILDER FRÅN VÅR TÄLTNING PÅ ANDERSÖN
Batterierna tog slut, typiskt jag, så det blev inte så många och de flesta blev suddiga tyvärr..










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: