Lenas liv här och nu

2010-03-30
10:19:20

Beslutsångest

Jag hade bestämt mig för att åka in på stan, kolla efter ett par bekväma skor att promenera i, idag samt att luncha med världens bästa Mia..
Men jag vet inte jag...

Hade tänkt åka buss men jag tror att om jag ska åka in så tar jag nog bil...eah..shit va jobbigt det vart att bestämma...hmm...

Jo..jag ska åka in men hur vet jag inte än, jag vill in på stan egentligen..

Det är bara det att det är så mycket att tänka på just nu.

Har fått tid på gyn i morngon iallafall. Måste kolla upp vad det är som händer, kan inte slappna av förrän jag vet om bebben lever eller inte.
Har haft småblödningar nu i 6 dagar, inget ont, inte massa blod, men det kommer som lite hela tiden...

JÄTTEOROLIG är jag ju. Kan som inte få för mig nåt, jag går som på sparlåga..

Näe nu Lena...Klä på dig och ta dig in på stan nu....
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: