Lenas liv här och nu

2011-04-28
22:08:37

Hej hopp gummistropp

Gokväll!
Dagens 12 timmar flöt på bra tycker jag. Lite trött blev jag väl framåt kvällen (man är ju inte van så långa dagar)

Kom hem till ett fint hem, där allt är undantvättat, det mesta är städat, kylskåpet var fyllt med läckerheter..

Ja jag har det underbart bra jag och lycklig är jag.

I morgon blir det en inresa till stan från morgonen, in på skolan för studieböcker, sen blir det Granngården, ÖB och sen på Hobbyboden och byta ngr patroner (vi har en bubbelvattenmaskin från stenåldern och dens patroner finns bara på Hobbyboden)
Sen bär det av hem för fönsterputsning (Hoppas jag) Det kan bli ett fönster, det kan bli två, det kan bli alla om andan faller på.





Nu blir det en god bok och godnatt. Skriver mer i morgon.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: