Lenas liv här och nu

2011-08-31
07:30:07

Godmorning

Seg morgon, men frukosten är intagen, ska fixa lite nu, sen är det bara att gå till bussen...för en ny spännande dag.
har väl inte så mycket gemensamt med de i min studiegrupp (över 50 st) De flesta är ju 20-25 men en yngre tjej och en i min ålder (ngr år yngre) verkar vara ok säkert många fler också. Kan ju inte direkt uttala mig än eftersom man knappt har pratat med någon, man har ju bara suttit och intagit information. Men helt ok att var the old lady.. Jag kör mitt race, skaffar mig min utbildning som jag tänkt mig, gör mitt yttersta för att hjälpa andra och jobbar på, så kommer allt gå galant (hoppas jag)


Nu måste jag fixa det sista...innan bussen...Kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: