Lenas liv här och nu

2011-02-27
20:18:50

Sjukhusbesök

Jaha..nu har mammi och jag precis kommit hem från lassarettet. Birger ligger där han ligger fortfarande. Nersövd (inte lika hårt sovande idag, och det märktes) Jag höll honom i handen för han var lite kall och jag var som en kamin och när jag lättade på trycket så kände jag att han tryckte tillbaka, lite som att jag skulle fortsätta hålla honom...

Nu kommer det lite bilder på Birger, maskiner mm.. från denna vecka.


Här är dagen efter operation, då har han resperatorn genom munnen. Och jättemuschtas..


Här är bild på han när de har rakat bort snorbromsen (det var på torsdagen)


Här är det från lördagens besök. Då har de satt resperatorn genom halsen i stället


Dialysmaskinen


Lille Philip på sjukhusets anhörigrum


Linda, Peter och Jasmine i väntan på sin tur att gå in och krama på Birger


Lars och Erik


Medicindosmaskinerna samt respiratorn i bakgrunden


Här kommer dagens bilder. Här ser man hela respiratorn (lite mindre än man brukar se på film va?)


Kurvorna för puls, blodtryck, temp mm...mm....


Mammi snackar med Birger och kollar in alla grejor


Dagens Birger- bild..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: