Lenas liv här och nu

2011-02-28
23:04:53

Tjing

Slutprov i psykologi B kursen..VG igen ;)...superjättemycketunderbart skönt..= mera poäng och större chans till hösten..
Nu blir det en veckas ledigt från studier på grund av strul på Lärcentrum, mina betygskopior från Hjalmar e borta :O
Jahapp..ringde Hjalmarströmmerskolan förra veckan och bad dem skicka nya (för jag råkade skicka orginalen till studera.nu)..väntade några dagar, inget i postlådan så jag ringer igen..nja förstår du säger hon..vi hittar inga betyg på dig..VA!!!!! Men...sa jag. Jag fick ju skickat till mig i höstas senast och fanns jag.
Ja när var det du studerade då? frågade hon
-Ja..1999 fick jag betygen iallafall..
-Ok, ska kolla upp det då, säger hon (i torsdags) Inget med posten i fredags, inget med posten i dag...grrrhmfrrrr
Har provat ringa HELA dan, enda tills hon hade gått för dagen...
Jag går i taket om det inte kommer nåt i min brevlåda i morn...(lovar dyrt och heligt att jag får ett utbrott) (jag har veckanföremenshumör också just nu) Så Matte e nog glad att han åker och jobbar innan posten kommer..fniss.

Kenneth var till optiker idag...Oj shit...Han är närsynt och har brytningsfel, måste ha glasögon på heltid...
Mammahjärtat får nu mycket dåligt samvete..Till saken hör att vi har snackat om detta i några år men det har hela tiden blivit bortglömt att beställa tid för synkoll...STACKARN!!!

Näe du jäsiken må jag krypa till kojs ser jag, min dagtid är ute nu, får inte va uppe längre för mitt andra JAG..då blir jag så kinkig i morn..

Hasta Kvasta
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: