Lenas liv här och nu

2011-03-30
17:28:44

Smoothies

Mums..gjorde nyss en god mättande smoothies (var fruktansvärt godissugen) av naturell yogurt, banan, apelsin och äpple...ah...suget släppte en stund. Måste få bort det här godis, chips och allt onyttigt begäret som härjar i min kropp vissa dagar (ja nästan alla).. suck*

Dagen har bjudit på en snabb, relativt lång promenad. Teori stoppning och lite smyckes tillverkning (skulle ha hunnit in på Boden med ett gäng, men det får bli nästa vecka.

Funderar faktiskt på att antingen promenera lite till eller lägga  mig i soffan...hmmm..gissa vad som lockar och vad som förnuftet vill :)

Vi får se!

I morn är jag på APU mellan 12.00 och 20.00 (undra just om jag kommer vara trött när jag kommer hem?!) eller så inte..vem vet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: