Lenas liv här och nu

2011-05-30
19:42:59

Jag är icke rökare!

Kanske kan jag nu börja tittulera mig så ?!
Imorn är det 6 veckor sedan jag gav upp ciggen. Hur har det gått då? Riktigt bra. Hur mår jag då? Bra men fetare. Återfall? 4 tända cigg men ej uppröka och det var under de tre första veckorna. Det gick som en vecka i stöten från början, som jag trodde att jag var röksugen (hade inte bestämt mig då för definitivt sluta) så jag tände en, tog ett bloss...blä..kastade bort den, sen gick det en vecka, fick samma känsla, tände en och blä.. men de sista 2-3 veckorna har jag låtit bli helt.

Blir jag inte röksugen nu då? Jo ibland när jag gör vissa saker kan det kännas (ciggen var ju min vän i 28 år förut)

Men jag vill, jag kan och jag ska klara detta. (Har jag fixat 6 veckor så va faaan)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: