Lenas liv här och nu

2011-11-30
20:33:26

Åska, dunder och driv-is

Ja jisses, ur led är tiden..

Tidigt i morse när jag klev upp var det 6,7 grader varmt. Vid 6 tiden började det att hagla och åska. I slutet på november?? Ja, tydligen kan det förekomma. När sedan klockan var ca 8.30 så hade graderna sjukigt till kring noll..Och det toksnöade i nån timme, sen mitt i dan sken solen från klarblå himmel...ja himmel och pannkaka vilket väder :D

Sanna-fisen min kom hit idag, det gillar jag :) Hon ska tjuvsova i Mattes sänghalva, go-jäntan min. 15 bast men världens goaste, stabilaste brud faktiskt. Hon står på egna ben, som är tuff men ändå så snäll med ALLA...

Saknar min andra dotter Denise nå grymt mycket nu, länge sen hon var hem och kramade på mamma :) Kom hem!!! men om inte förr så hämtar vi henne på eftermiddagen den 23 december när hon slutat jobba. Det finns inget annat sätt att få hem henne till jul, inga bussar eller tåg tar henne hem så då är det bara att åka 25 mil enkel resa och hämta henne..Så det så!!


Hur går det med min skalle då?? Inge hopp om livet :(   Äh skoja bara...faktiskt så känns det lite, lite bättre idag än det har gjort sista 1,5-2 veckorna. Endast 14 alvedon idag...nejje..nu luras jag igen, fy Lena ..

Näe ett par piller har jag knaprat så att jag orkar vara uppe. Har faktiskt promenerat 10 minuter idag, bra va?

Men natten som va kändes det inge kul, fy nej!

Ligger lite risigt till i läsandet, men gör så gott jag kan. Inte lätt att läsa med denna sjuka..hmm.. men jag lever på hoppet...




Mitt i dagenbild från bron




Solen den var vacker, lite stark för mina ögon bara..



Såg ju pudel-vovve-vännens lilla apa sitta ensam på hatthyllan, den stackarn..




Kommentar:
2011-11-30 @ 20:58:01
#1: Anonym

Nämen...är apan där? Stackars liten som sitter där alldeles utan sin pudel :(

Hoppas du kryar på dig snart! Vet hur det är med huvudvärk i flera veckor..... har haft det jag med, men det är migrän och inte som för dig! Kramkram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: