Lenas liv här och nu

2011-09-27
22:50:16

Hello!

Im back!

Mår betydligt bättre idag, vette fasen vad som flög genom kroppen igår :(

Idag har jag fixat och donat... ja inte hemma inte..men med mina studier. Renskrivit anteckningar, skumläst den sk huvudboken, ja..jag har inte lusläst varje ord utan smått läst igenom hela, lagt i flikar där jag anser vi har haft föreläsningar om mm..

Jo men visst har jag fixat hemma, tvättat, fixat mat, plockat i källarn, rengjort mitt älskade fotbad som har stått på torkskåpet i 3 år (varför? jo för att jag inte orkat skura upp det tidigare)

har många tankar och funderingar om saker och ting, men som inte kan komma ut. får väl skriva av mig lite senare någon annanstans kanske ;)

I morgon har vi vår första redovisning i grupparbete, känns bra. sen kommer vi att få tentauppgiften, antingen i morn eftermiddag eller torsdag förmiddag-spännande.

Näe, har inte tid att sitta här. Måste inta sängläge nu strax, måste va på topp i morn :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: