Lenas liv här och nu

2011-09-28
23:40:31

Kalabalik i drömfabriken

Eller nåt...suck!

Redovisningen..ja..jo..så där. Va inte nervös innan, men när jag skulle inleda blev det en massa fel, så fånigt dumt..men men..har ju dessa moment som måste göras fastän det känns hemskt jobbigt, men får väl lära mig att redovisa för hel klass.. Men kände mig piss när jag gick ut, även fast det var bara inledningen och början som blev fel, sen gick det hur bra som helst.

Fick tentan också idag...HERREGUD säger jag, fick värsta panikutbrottet och kände genast att nu hoppar jag av, jag fattar ingenting, är heldum..

Nu har jag börjat lite, men i den här takten så kommer hela alltet rasa, måste lägga på en rem. Så jag har inte dött, gått under jorden eller på annat sätt förvirrat mig bort från denna blogg, men av tidsbrist de närmaste 40 timmarna så kommer jag inte att skriva så mycket här. men återkommer på fredag eftermiddag/kväll.
Är inte så anträffbar via telefon eller "live" heller för fredag kl 17.00

Godnatt
Kommentar:
2011-09-29 @ 01:19:55
#1: Kajsa

Får ni hem tentan? :O Hur som helst, lycka till! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: