Lenas liv här och nu

2012-08-24
20:41:24

24/8 2012

hej hopp
Soligt blev det idag, men kallt, riktigt höstkallt nu..brrr..
Fick ladda in frostvakten för tomatplantorna inatt som var.
Idag har vi haft besök av mamma och Birger. Lite tårta och kaffe blev starten (eftersom Robin fyller år på söndag) Matte och jag är inte hemma då :/
 
Sedan grillade vi till middag..mums.. Underbart härligt att se när Birger stapplar runt på gården med kryckor, helt otroligt att han har klivit ut rullstolen.
 
Nu ska jag fixa mig lite, räkna ut vad jag ska ha med oss på vår lilla tripp som startar i morgon ;)
matte och jag åker på en liten hälsa på och hjälpa till runda på ngr dagar.
Blir nice att göra nåt utanför huset åxå :)
 
Ha det gott, vet inte om jag kan blogga någon under dessa dagar, men sen kommer det nog en halv novell..
 
Love!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: