Lenas liv här och nu

2012-12-25
09:48:59

Juldagen

En lugn och fridfull morgon...
Nu är nog all "stress" över , inte för att jag stressat nåt nämnvärt men lite brått har man väl haft sista dagarna.
Julafton flöt på i lugn och fin stämning. Barnen, mina vackra fina barn strosade omkring här.
Kalle Anka såg vi, fixade maten och sen åt vi. Lite knasigt att stå en hel dag för att äta 10 minuter och bli proppmätt..haha.
Sen öppnade vi paket.
Goaste barnen (alla fem) hade gett mig och Mattias 2 revybiljetter med 3-rätters supé.
Vilka guldbarn vi har!!
 
Sedan fick jag / vi en massa fina roliga presenter.
Tack alla goa rara människor.
 
Tror att barnen blev nöja över sina paket, tror att vi prickade in rätt sak till rätt person. Visa hade ju önskat sig specifika saker, andra hade inget speciellt på sin önskelista men tror att allt blev bra ändå.
 
Många kramar blev det mellan oss i allafall :D
 
Julen är ju gemenskapens tid då man ska kramas och umgås, paketen för mig betyder mindre än att få vara tillsammans.
 
Älskar mina bullriga familj oerhört mycket.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta morgonfikat.
 
Ha en god fortsättning på julen alla fina goa människor
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: