Lenas liv här och nu

2012-01-31
05:50:48

Huvudvärk kan komma plötsligt

Ja det va nog inte så bra att fundera för mycket igår..haha..
Fick skallebank med råge. Hoppas att det inte berodde på mitt tänkande, då blir det jobbigt i framtiden..fniss.
Närå, skämt åt sidan...
Sov för lite i går natt, la mig i tid i gårkväll men kände att huvudvärk var på g, men orkade inte gå ner och ta nån tablett. Tänkte att bara jag somnar så är det lugnt..Jo just det jag!! Vakna vid två med dunder och brakhuvudvärk. Låg en timme och försökte slappna av men till slut var jag tvungen att gå upp, alvedon och en massa vatten..Nope, hjälpte inte så vid 4 tog jag ett migränpiller, så nu känns det lite bättre. Inte 100 men 99 ;)

Det dundrar inte, men huvudet är tungt och börjar bli trött i ögonen. Så idag skippar jag föreläsning (kommer att somna ef föreläsaren vi har nu låter som en präst som predikar) och grupparbetet. Ska prova sova nu en stund så kan jag jobba hemifrån senare idag.

Svinkallt är det ute idag också...brrr..såg nu på termometern att det är -20. Kallast i vinter..brr..längtar april-maj nu..vårsol..



Saknar skoter och vårvintersol...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: