Lenas liv här och nu

2012-07-26
16:21:18

Galet trött

Tja!
God eftermiddag eller nått?
Tänk va svårt det är att sova på dagtid!! Jag är ingen NATTMÄNNISKA!!!
En natt till sen så ledig helg ;)
Vilken tur säger jag att jag inte följde med döttrarna på stan igår morse, dom kom inte hem förrän i femtiden..ojoj..heeela dan..nope inte min grej det ;)
Jobbade ju som sagt natt i natt och blev glatt överraskat över min nattkollega :)
En ambulansförare som var det redan då jag var superjätteung och ungdomnsjobbade i köket på sjukstugan med mormor, då jobbade han där och var in och gullade med tanterna i köket (inkl mormor)
Så otroligt superjättegenomtrevlig :)
Och lättsam att jobba med och helt underbar mot brukarna .
 
Vi var tvungen att stanna för efter vägen i morse och kolla in soluppgången, himlen brann..Tog mobilbilder men man får ingen rättvis bild över det vi såg, men håll till godo för det lilla
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: