Lenas liv här och nu

2012-03-31
20:13:04

KNÄCKT

Tänk vad trött man kan bli av att göra så lite ;)
Egentligen var det inte lite, men det var ju inte en jätteansträngning direkt.
Har sålt alster på hantverksmarknad idag.
Gick det bra eller dåligt?
Svår fråga..Det blev lite sålt, kanske inte så mycket som jag hoppades på men jag är nöjd.
Mycket folk var det iallafall.

Skulle ha plockat upp de nerpackade sakerna, skulle ha organiserat på kontoret, dammsugit golven, läst lite rapporter inför veckan, fixat och donat, dragit ris, grejat med plantorna, stansat lite mera...osv..
                          MEN

Jag orkar inte, kroppen är totalt slut, hjärnan likaså.

Känner mig inte riktigt ok i kroppen..

Snart sova så blir det mycket bättre i morgon, det vet jag ;)

Bilder från dagen kommer sen.




Kram och godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: