Lenas liv här och nu

2012-11-27
13:11:17

Migrän från helvetet

Goddag!
Nu börjar jag leva igen efter nattens migränattck. Vakna vid 2-3 nångång och trodde att tåget hade kört igenom skallen. Ingen migränmedicin hemma..attans :/  Alvedon bara, knölade in det ihopp om nytt liv när klockan ringde....men NEJ.
                                                      Galen blev jag, ville iväg på ett möte klockan 10. Messade att jag hade migrän, klarade inte prata då. Tog mig ner för den långa dundrande trappan, rotade igenom krymslen och vrår och ah.... hitta en migränbotetablett..tog den la mig igen och vips så var huvudvärken borta när jag vaknade. Bestämde mig för att va hemma hel dan i allafall, man har inte bästa reaktionsförmågan av pillerna. Lite trött också efter nattens kamp. Nu är jag ganska normal tror jag. Skall strax få besök av Erika och hennes son en sväng, mysigt.
 
Börjar få llite kalla fötter inför fotoutställnignen, känns som mina bilder är bara blaj, inget märkvärdigt...
Äh bära eller brista...
 
Ha en fortsatt fin eftermiddag
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: