Lenas liv här och nu

2013-04-27
17:00:00

Respektlöst!!!

SUCK!
Tänk att man aldrig slutas att förvånas över folk.
Att snacka en massa skit, vräka ur sig otrevligheter för att sedan tro att man är välkommen är så förbannat respektlöst!!
För ett antal månader sen tog jag kontakt med en viss person och meddelade om vissa omständigheter och bad om att vi skulle samarbeta lite..MEN fick då värsta påhoppen, gång på gång.
Bestämde mig då för att nu baske mig är det färdigkrusat, att jag skulle inte ta mer skit från vederbörande, att nu baske mig får det va slut på otrevligheterna.
Vederbörande är inte välkommen hit som läget är. Kan inte människan be om ursäkt för sina otrevligheter
så är det upp den, men sen ha mage och tro att den/de är välkommen hit????
Inte ens fråga om de får komma utan bara ta för givet att de kan dyka upp...snacka om elakt, respektlöst och förjävligt rent ut sagt..
Jag hoppas att den/de tar sig en funderare och löser situationen innan.
 
Att inte ens fråga om det är ok att komma hit, näe fy va jag är förbannad och ledsen!!!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: