Lenas liv här och nu

2013-12-23
08:17:53

Dan före

Kära govänner!
Idag är det den 23 december, plusgrader men snön ligger kvar. Det är några centimetrar i alla fall.
Har känt nästan ångest sista dagarna att jag ska ut på stan idag, dan före...och ensam :(
Jag visste att Mattias har haft hundpass på jobbet sist dagarna och skulle inte komma hemma förrän sent i natt så det var planerat att jag skulle åka ut själv :/
Det brukar kunna vara kul att åka in och fixa saker  sin ensamhet
men
just nu är jag inte laddad för det :(
Känner att jag behöver support av min käre sambo.
Det är någon klapp som måste köpas, lite juldricka inhandlas och all julmat ska hamstras
Vill inte, orkar inte göra detta själv
så...
Mitt hjärta sa att han följer med och jag blev så otroligt glad, så oerhört tacksam för detta :D
Så strax ska jag väcka honom.
När vi kommer hem får han sova så mycket han vill :)
För jag har städat hela huset, tvättat all tvätt, pyntat och klätt granen
allt är klart :)
 
Tråkig läsning va?
Jopp
 
 
Är inte så intressant idag, är ganska trött :/
Men det ordnar nog upp sig :p
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: