Lenas liv här och nu

2013-02-25
21:36:20

Lön + räkningar + shopping = slut

Gokväll!
Denna dag har bestått av tidig fika, somna om en stund.
Gymmat med Maggan, inköpt terminskort :)
Hem, duscha, iväg på Lillänge med Sanna.
Shoppade loss på en bh till mig, en bh till Sanna.
två tunikor, strumpor och fillingar till Mattias...poff så hade det gått en massa pengar :/
 
In på Coop, lunchade lite kebab.
Handlade både till oss, samt lite mat till syrran, samt lite smått och gott till Philip som är hemma och sjuk.
Sen en sväng in mot stan igen, hämta upp en kompis till Sanna, in på Kvantum (letade en sås som inte fanns där heller *suck*)
Hem och blev totalt utslagen..haha..shopping och jag = totalt knäckt ;)
 
 
Sen har jag fixat lite mat (tunnbrödrulle) men jag var inge hungrig så jag har inte ätit ännu och kommer nog inte göra heller, lite småmätt sen lunchen fortfarande.
 
Glott lite på tv och nu känns det som jag måste sova så jag orkar upp i morgon.
Skola och studiebesök i morgon då...
 
 
Shit har glömt att läsa igenom en del papper, eah..
Jag hinner i morgonbitti...hoppas :p
 
Bäst att skriva en komihåg, måste skriva ut nå papper också...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: