Lenas liv här och nu

2013-01-27
14:13:37

Minnet, tid och tankar

5 dagar sen jag skrev
det är en massa nytt nu så tiden finns inte riktigt som jag vill
behöver lite andrum tror jag
 
 
Igår åkte jag och Mattias in till stan på Bishops Arms och åt gott, drack gott och myste på.
Sen kom Mia och Micke och gjorde oss sällskap *MYS*
Lite senare knallade vi bort till dem (de har ju precis flyttat ner på stan) och fortsatte mysandet någon timma till. Blev hämtad av Robin den snälla ;)
 
Väl hemma så blev det som jag fruktade....huvudvärken från helvete slog till, ja som det numera alltid blir när jag dricker alkohol. Oavsett jag dricker lite eller mycket så kommer den..ajajaj..
Med huvudvärken kommer illamående så min natt bestod av att inte kräkas.
Jag var inte full eller så, men det börjar med att bihålor sätter igen, som går över i migrän och sedan illamående...suck!!!
 
Men ibland har det varit bättre om jag har tagit en allegitablett innan, då kan det kanske bli bättre, ibland.
 
Nu ida slar vi lite, umgås och väntar in kusin Micke med flera som kommer och äter middag med oss..jihoo..va kul :D
 
Troligtvis följer båda döttrarna med men jag vet inte än. Ena dottern var det klart med så vi får väl se.
 
 
Ha det gott folket
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: