Lenas liv här och nu

2013-01-29
10:51:16

Snart slut på januari

Då var denna månad snart slut, Januari
Ja jag säger då det, ibland går tiden snabbare än andra gånger känns det som.
På fredag traskar vi in i februari månad, ett steg närmare våren :)
Jag och vintern är inte riktigt kompatibla nu mera.
Längtar som en tog till vårvärme och takdropp, ja nu är temperaturen så pass att man nästan kan höra takdropp men det är långt kvar till vår, tro mig :/
 
Igår på föreläsningen kände jag mig inte riktigt ok, väldigt trött, värk i benen och halvrisigt bara. Fick svar när jag kom hem..hmm.. feber, huvudvärk. Tog alvedon och slocknade i soffan..i flera timmar.
Snabbmat och film på tvn blev mitt göra igår. Febern steg och huvudvärk smög sig på..isch, usch, blä..
 
Men varför ska jag vara ett undanta i dessa flunsa och förkylningstider??
 
Jag överlever, oja...segt virke i denna kropp ;)
Lite vila brukar göra susen, det har varit ganska ruschigt sista tiden så tid för återhämtning har inte funnits så mycket av.
 
Sedan fick jag samtal i natt som gjorde att det var svårt att somna om, jag brukar ha svårt att somna om på natten. Så både febrig och trött beslutade jag att vila idag, sen måste jag gå de två resterande dagarna hur än "krasslig" jag än är. Sen får jag ju tre dagars vila innan det kör igång igen.
 
Hoppas att kurslitteraturen kommer snart, lite panik över att det blir så kort tid för vissa moment att läsa in annars. Men det fixar sig nog ändå på något vis ;)
 
Ha en bra dag och var rädda om er
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: