Lenas liv här och nu

2013-09-26
07:58:22

Atjooo...

Näe jag är inte förkyld..
eller
jo ja jag har varit men det sitter i lite ibland fortfarande :/
Både för mig och Sanna har förkylningen håll järngrepp om oss i 3 veckor, men det känns ju riktigt bra nu :)
Sitter med en hemtenta, ska skicka in första utkast i morgon, för att få handledning på måndag.
Den handlar om samverkan mellan kommun och landsting kring psykisk ohälsa bland äldre (äldre menas här dem över 65 år och uppåt)
Är inte dundermotiverad just nu men det funkar. Det är ett mycket intressant område så inget snack om det men motivationen för skrivandet är inte på topp.
 
Tänkte skriva till lunch sen måste jag fixa och dona lite här hemma, ska åka upp på handelstädgården och checka om de har blå ljung.
 
Minusgrader idag, i alla fall nu på morgonen..brrr..gruvsam tid nu
 
Matte skjutsar lillbrorsan till tandis nu tidigt på morgonen. Erik kom hit igår eftermiddag och var helt förstörd av tandvärk, har nog aldrig sett han så eländig ut förut, stackarn. Han bad om hjälp om att hitta en tandläkare snabbt.
Ringde våran och han fick en tid nu på morgonen. Stoppade i honom lite starka smärtstillande igårkväll så det lättade.. fy katten för tandvärk :(
 
Hoppas han blir en lycklig kille igen nu sen :D
Näe det är väl bara att hugga tag i skrivuppgiften igen då *suck*  haha..
Ha en fin höstdag folket!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: