Lenas liv här och nu

2014-12-31
12:56:05

Gott slut och Gott Nytt År

31 december 2014
I morgon startar det nya året 2015, vad har just du för förväntningar på det nya året?
Jag tar examen och beger mig ut på förhoppningsvis nya uppdrag :)
 
Årets sista dag är varmare än det var på midsommarafton, lite knasigt är det...men det har hänt förr så jag anser inte att det är något nytt :p
 
Jag kommer fira in det nya året på jobbet ;) kommer bli super det..
Mattias och Sanna blir här, tydligen skulle de äta pannkisar med glass till middag haha, go trollen mina <3
Denise firar in sitt nyår i Stockholm, hoppas hon får en fin afton.
Robin och Evve vet jag inte men troligtvis blir dom hemma hos sig då de har djur och en sådan här afton smälls det mycket i krokarna (stackars djur sådana här dagar).
Kenneth firar in sitt nya år i Chicago, hoppas han får ett gott nytt år också.
Emelie och Jesper överraskade hela sin omgivning med en statusuppdatering om förlovning på självaste julafton, så härligt <3.
 
Hoppas ni alla får ett gott slut på detta år ikväll samt ett helt fantastiskt nytt år från och med i morgon.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: