Lenas liv här och nu

2014-02-19
14:38:00

Mitt i veckan

Onsdag
19/2
Mitt i veckan
Pluggar, fixar och donar lite varstans :) allt flyter på, har idag prommat i solsken med vovve :D
I morgon blir det skola på förmiddagen och efter lunch ska jag vara med i en försöksstudie på ett annat program
Fredag...ja jisses...på fredag...då..
Ska på två anställningsintervjuer på fredag :D Man söker ju inte nya jobb så väldans ofta så det känns lite pirrigt men förväntansfull, det är ju jobb som innehåller ämnen som jag brinner för :)
Hoppas!!!
Haha en gammal arbetskollega skrev till mig igår, typ så här : Jag hoppas att du inte får nå jobb så du kommer och jobbar hos oss :D
Haha, tokkärring!
Härligt att de på gamla jobbet vill att jag ska vara där, men det är ju utvecklande att prova nya saker också.
Lite komiskt är det. Jag hörde av mig till min chef för en månad sen, sedan har jag lämnat meddelande ngr ggr under tiden men inte ett ljud så då tänkte jag, what ever..jag kan väl söka andra jobb inför sommaren och som extra. Sagt och gjort och fått svar från 2 av 3 jobb vilket ha genererat till intervju.
När mina gamla arbetskollegor fick höra det så hade de kontaktat min chef och då först passade det att ringa :p
Chefen ville att jag skulle komma och jobba hos dem, hon föreslog till och med privilegier :p Hon ville också att jag skulle höra av mig nästa vecka hur det hade gått på intervjuerna för jag hade garanterat jobb på mitt gamla jobb :)
Skönt att höra..
Men nu först får vi se vad som händer efter dessa intervjuer på fredag, inget som säger att jag får jobb för det ;)
 
Hasta kvasta
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: