Lenas liv här och nu

2014-03-30
07:21:05

Tyst

Huset är tyst, det är vindstilla och lugnt i trafiken här nere på E14. Söndagar är bäst ;)
Igår blev det städning av bil, tvättning av bil och sedan nersmutsning av bil :/ haha.. For iväg med vovven för en skogspromenad och där vi var tvungen att parkera var lite lerigt och då blev bilen lite smutsig, men långt i från som den såg ut innan tvätt.
Robin och Evve var här med och fixa till sin bil med :)
 
Skulle inte plugga något i helgen, skulle inte tänka på skolarbete.... men...så råka jag bara fundera på hur vi skulle utforma vårt missivbrev som vi ska skicka ut till personerna vi har tänkt oss att intervjua så då var jag tvungen att knåpa i hop ett förslag som jag skickade över till min kompanjon ;)
 
Vad bjuder denna dag på då? Hmm..
 
Jo, jag måste leta rätt på en passande matta och lägga i hallen för den lilla skrapa-av-fötterna-mattan nere i farstun räcker inte för att stoppa allt grus som den lurviga lilla fyrfotingen drar in. Grus i hela nedervåningen har vi och jag som inte tycker om att ha smuligt under fötterna :( 
 
Måste sköta om mina små plants också lite.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: