Lenas liv här och nu

2014-05-11
11:55:02

Här är jag :)

Såg nu att jag inte har skrivit på snart två veckor!
Sorry!
Som vanligt har veckorna varit fyllda med en massa.
Under vecka 18 så var det studier till 150%, uppsatsskrivandet!!
När det senare närmade sig helg så var det förberedande inför Sannas 18 årsfirande, tårtbak, matfix, presentfix..
Söndag den 4/5 så hade vi öppet hus här hemma för Sanna, släkt kom och gick hela långa dagen men det blev en härlig dag :D
Måndag den 5 MAJ var det den stora dagen, mitt mista barn blev 18 år, jisses säger jag...vad tiden går.
Älskade barn !!
Mina knoddar betyder så mycket, det bubblar och hoppar i hjärtegropen av att få vara en del i mina barn liv.
 
Veckan som varit har jag och Malin jobbat som attan med uppsatsen, på torsdagen skickades råmanuset in till vår handledare. Då hade jag tillbringat 318 timmar vid datorn inklusive intervjuerna, börjar på bli ganska slut nu :p fick bra feedback på texten, måste bara fylla på med lite mera stuff innan vi kan kliva upp med den för examination. Skönt!
Sedan har jag tillbringat 23 timmar på mitt ena jobb i helgen, där jag är ungdomsbehandlare. Shit säger jag, vilket underbart jobb jag har :) Inte så att det ständigt är en dans på rosor utan det är så underbart att ha ett sådant jobb och dagar som det nu har varit de sista två dygnen...dem lever man länge på.
Känslan när man bygger förtroenden, kommer varandra nära då känner man att man valt rätt jobb. Detta vill jag nog fortsätta med :D
Idag är det söndag och halv ledig dag och har lite plugg att ägna min dag till, hjälpa en bror med ngr papper, tvätta lite...ja en soft dag ;)
Näe nu ska jag och dotra gå ner på macken och onödighetsäta lunch där :p
Hast kvasta
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: