Lenas liv här och nu

2015-02-25
21:00:56

Vovve och jag

20.45
Mattias har nyss åkt till Ånge och ska jobba, Sanna är på 100-dagars. Alltså det är 100 dagar till studenten och det firas av de blivande studenterna. Hoppas att de får kul och ingen blir dålig eller så.
Hemma är jag och voff ;)
Mår faktiskt lite bättre nu, konstig åkomma.. Inte snorig typ förkylning, bara halsont, huvudvärk och feber. Men tror faktiskt att febern släppt sitt grepp (brukar inte vara långvarigt sjuk som tur är). Jag blir grymt rastlös när man är i mellanlandet. Ja när man börjar bli bättre men inte helt ok än. Får nästan ångestkänsla...
För frisk att ligga men för klen att göra en massa..
I morgon åker jag till jobbet, får dåligt samvete av att vara hemma. Går bara och tänker..jag kan nog jobba..
Så i morgon jobbar jag, thats it!!
Men jag tror att jag hoppar AW på fredag, ja så som det känns just nu, vi får se ;)
Man kan alltid ändra sig ;)
 
Vi får se ;)
 
Sitter och tänker på mina goa barn, vissa av deras kompisar som har funnits med genom åren, på sambobarn och deras tillvaro :D , lite filosoferande kan man kanske säga att jag är.
 
Åh jag som hade tänkte sätta igång gymmandet på allvar denna vecka...hmm.. får vänta till nästa vecka.
Tänk! Jag har ju haft lite olika jobb genom åren, några i kortare perioder och några i många år. Alla nya människor man lärt känna, många av dem försöker man hålla kvar, vill träffa, umgås mm..
men tiden!!! den räcker ju för håken inte till...
Tänker på en gammal granne som jag hade under flera år, Åsa...
Som jag i bland saknar så att det knakar. Tänker ibland..näe nu baske mig ska jag prova boka träff med henne, det tar bara två timmar dit... så har jag tänkt sista 8 åren :(
Fy på mig!!
Lika så är det med flera gamla vänner...
Hoppas nu att vårljuset ska komma med energi så jag har får lite mera ork, så kanske...
 
Näe nu ska jag glo lite på TV..
sen blir det god natt för mig och voff
 
Hasta kvasta
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: