Lenas liv här och nu

2015-01-25
10:31:00

Vackert och ljuvligt

God förmiddag!
Gårdagen firades i omgångar, likt en prinsessa svävade jag om kring på moln då det finns så många varma fina människor där ute som tar sig tid att gratulera <3
45 år är det nya
känns jag gammal?
Nja inte direkt, jag är mitt i livet, med all ovärderlig erfarenhet och har så många fina människor runt mig :D
 
Idag söndag skiner solen från klarblå himmel, snön gnistrar som miljoner diamanter, -10 grader och det är så underbart vackert :)
 
Idag ska jag åka till en fd arbetskamrat och hjälpa henne med att spackla väggar i ett barnrum :)
 
Hade velat varit ute i solskenet också med det hinner jag förhoppningsvis ;)
Nu ska jag svida om från morgonrock till jobba-med-kroppen-kläder
 
Kärlek till er alla <3
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: