Lenas liv här och nu

2015-07-26
12:44:41

Regnsöndag :)

Ligger i soffan just nu.  Regnar gör det, allt grått. 
Igår åkte jag,  Mattias, Emelie och Jesper till Orrviken och Moosegarden :) 
Jag var där i fjol med brorsan Lars. I år var det sonen till grundaren som höll idet. Bilder kommer senare.  När vi åkte därifrån var vi in på Kvantum och köpte kött för grillningen.  Så härlig😀 alla barn var hemma samtidigt.  Robin och Evve , Denise och Micke, Emelie och Jesper, Kenneth,  Sanna och Jocke 😁
Vi börjar bli en stor familj ❤.

Vi grillade och spelade kubb, ja lite chippar med golfbollar också.

Nu har Emelie och Jesper åkt hemmåt. Vi ska om ett tag svida om till att åka in på Stråket och käka med Mia och Ola 😆
Vädret är inte det bästa men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder 😃

Som sagt bilder kommer senare.  Jo ngr mobilbilder har jag från gårdagskvällen som jag kan bjuda på. 




Haha vilka vältagna bilder 😆
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: