Lenas liv här och nu

2015-06-30
21:52:43

Tänk att....

det ska va så svårt att komma I säng i tid 😕
Planerar under eftermiddagen att ikväll då baske mig ska jag i säng i bra tid och sen så rinner tiden iväg *suck*.

I dag låg en efterlängtad sak i brevlådan 😃
en väska sydd av en gammal vän från grundskolan. Modelken är hennes egen design och jag har valt tyg och färger 💖. Är så tacksam och glad att hon ville sy en till just mig.


Så nu är ryggan urpackad och alla nödvändiga prylar ligger i min superväska 😆

Dagen har varit lång och tröttsam. Gillar jobbet men inte allt skrivande 😴
Och nu har jag massor som måste skrivas klart innan semestern om 17 dagar. 

I morgon blir det friskvårdstimme igen 😆 men härliga arbetskamrater .  Efter jobbet ska poolen fyllas, som tar ca 5 timmar 😆
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: