Lenas liv här och nu

2015-09-28
20:47:58

Blodmåne, månförmörkelse och en vacker höstdag.

Som sagt, var uppe från 02.30 till efter 5 i morse. Ville verkligen se fenomenet. Hade inte tänkt fota, men gick ner och hämta kameran. Hade inte jätteförhoppningar att få till någon bild men jäsiken vilken kamera jag har. Men att stå där ute på balkongen i endast morgonrock, raggisar och foppatofflor, halvt yrvaken och försöka fota månen i omgångar i flera timmar....det var inte lätt men tack underbara kamera att du fanns och att jag köpte dig ;) Min bästa bild jobbade jag lite mer för att få till den lite tydligare och är supernöjd. La ut den men fick rådet att vattenstämpla den. Skulle skriva L.E.N.A på bilden men det blev nåt fel i min snart utdöda dator så det blev EN bara och såg det inte först. Tur att jag såg det. Rättade till stämpeln så nu kan jag visa den överallt. Den är ju min :D . 

Här kommer ett axplock av alla de jag tog under nattens sena timmar samt lite höstiga bilder från denna vackra dag.













Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: