Lenas liv här och nu

2016-04-23
18:12:36

Färg och tapeter

Hemma, precis tryckt i mig en OK-burgare syndare som jag är 😉. Men jag orkade inte bry mig just nu idag. Har varit hos Kenneth och förarbetat ett rum inför tapetsering.  Hyvlat skarvar, spacklat, målat lite skavanker och skurit ut de flesta våderna av tapeten. Tog och satte upp ngr våder också men resten får bli i morgon.  
Jag tackar gudarna för att Matte erbjöd sig att hjälpa mig i morgon då min energinivå är nästan noll. 

Ska lägga in en heltäckningsmatta också i hallen på ett ställe.  Det fanns en där tidigare men jon som bodde i Kenneths lägenhet rev bort den av ng anledning 😕.  Och det ska återställas innan flytt. 
Därav omtapetsering då kvinnans barn hade gått hårt åt på väggarna i ett rum. 

Sen finns det andra skador som Kenneths sk vänner som bott där har ställt till och som de vet om. Så om det blir någon påbackning på grund av flottfläckar långt upp på väggen för att någon kastat en hamburgare där i fyllan så får det stå för den. 

Nu ska jag bara soffhänga ikväll..
Hasta kvasta


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: