Lenas liv här och nu

2016-01-28
22:40:18

Ledig

Jobbade dagpass idag. Mycket skrivande på en utredning. Vi blev nästan klar, känns bra. 
Väl hemma så skyndade jag mig att betala räkningar.  Usch inte kul men ett måste. Laga mat med hjärtat, åt och sedan var jag tvungen att vila en stund. Nyss åkte Denise och Fredrik hem. De var hit en stund, käkade och Fredrik fick knådning av ömma muskler av Mattias 😀.  
Sanna var en snabbis hit, likaså Robin och Evve.  
Nu är det strax godnatt. I morgonbitti kommer vår nya diskmaskin 😀. Ja den gamla ville inget mera "suck". Nu går grejorna sönder en efter en. Tvättmaskin, dammsugaren och nu diskmaskinen.  Men men thats life.
Tur att man jobbar haha.

I morgon blir det också ett besök hos frissan. 8 månader sen sist så det är verkligen dax.  Sen måste jag in till stan och uträtta lite ärenden 😀.  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: