Lenas liv här och nu

2010-10-28
11:11:15

Torsdag

Åh vad trött jag är idag, klockan går och jag har inte kommit igången..känner lite stress nu..

Igår va jag, Matte och Robin till Härnösand och hälsade på Denise <3.
Vi mellanlandade på IKEA för lite lamp, ljus inköp för den kommande vintern...eah..lite för dyrt blev det. Känner mig lite ruinerad nu. Jag som ska hämta ut gardintyget till altan/bron också...hmm... Det är ju 16 meter tyg, det kostar fastän jag hitta superbilligt reatyg (kanske inte det jag helst ville ha, men det duger för en fattiglapp) Men det går ju endå på drygt 500kr.. (29.90 kr/m + tråd och frakt och postförskott så blev det en slant).

Jaja..man får skylla sig själv...


Det va jättekul att hälsa på Denise, mitt hjärta. Hon verkade blomsta och stråla. Tror faktiskt att hon mår riktigt bra just nu.

På vägen hem hämtade vi upp Emelie <3 i Sundsvall och skjutsade hem hon till sin mamma i Hallsta, så vi var väl hemma mitt i natten...vilken gör att jag är super seg idag.

Måste nu sätta mig och tokskriva lite svenska, ska sätta upp en pjäs av shakespears.. skriva om medletiden samt svensk språkhistoria från år 1526 fram till idag.

I morgon fredag ska jag på röntgen och kolla vart det är stopp i mina bihålor..ujuj..vad jag har kämpat med dessa sen i augusti..ngr månader. Sinova (hälsopreparat), rinicort (kortisonnässpray) rinixin tabletter..näe..lite för stunden men sen lika igen..pannrummet dunka, täppt i näsan, snorig...men ingen infekttion typ, som det visar på blodprov. 
Så nu ska jag på röntgen i morn då... 

Efter det ska jag på Jämtkeramik och följa med Lena och glasera mina grejor jag gjorde i våras (drejade)
Det har tagit lite tid..men det ska passa Lena, mig samt den hon lånar brännugnen av.. Men nu äntligen...

Näe nu ska jag gå ner och plugga..

Lite bilder kommer sen.


                                                   
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: