Lenas liv här och nu

2010-09-28
23:37:23

Va nu då?

Tydligen har det gått fyra dagar sen jag skrev sist...vart har jag varit under dessa dagar?? På planeten knasbollen kanske, vem vet :P

Igår måndag så fick jag ett ryck så det blev bortstädning ute på bron som är inglasad...ujuj..så mycket flugbajs det var på fönsterna...nu fint ...

Idag skola, sen lunch hemma och sedan slocknade jag i ngr timmar, ja enda fram till middagen..jaja..

Helgen då...?? Hmmm..Söndagen for vi till Torvalla och uppvaktade Peter som hade fyllt år, sedan blev det höströj på tomten...

Näe nu är klockan efter läggdax för Lena..jag är så trött av mig så att jag måste lägga mig i tid, annars fattar jag inget av andragradsfunktioner, algebra, y o x, mm mm ...

Natti
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: